View Single Post
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Du forstår vitterlig ikke hva jeg mener, dette er nesten litt flaut. Du lager deg en signatur som det der, tar på deg din hvite rustning og snakker mot legalisering som om du kan noe om emnet. Hvorfor? Hvilken interesse har du for temaet? Det virker bare som du har et vanvittig behov for oppmerksomhet. Hvorfor ellers setter du opp en såpass trangsynt svart/hvitt påstand for signatur? Jeg for min del nyter cannabis sjeldent.
Vis hele sitatet...
Signaturen min ytrer min subjektive oppfatning av den norske befolkningen, jeg bruker den på ingen måte som argument i noen som helst debatter. Og når da min subjektive mening er inne i bildet tolker jeg din siste setning i avsnittet som at du sjelden tar narkotika, for cannabis er faktisk narkotika. (Kilde på dette i signaturen min.)

Sitat av Batabusa Vis innlegg
Hvorfor skal det være et ømt punkt for meg? Det er det jeg lurer på, du tror liksom du skal valse inn med idiotiske påstander og hvis folk ser deg for den du er så skal de være støtt av signaturen din? Nå får du gi deg.
Kanskje om du hadde klart å sett flere nyanser av mennesker og saken du diskuterte så hadde du kanskje ikke blitt satt sånn opp mot veggen.
Vis hele sitatet...
Jeg trakk konklusjonen med at det er et ømt punkt for deg siden det er tydelig at du blir provosert, ettersom signaturen går ubermerket forbi andre legaliseringsforkjempere.

Sitat av Batabusa Vis innlegg
Du er jo en av de tråden retter seg mot! Forsvar standpunktene dine, fortell "oss" (siden jeg skal visstnok være så støtt av signaturen din at jeg MÅ være en narkoman) hvorfor du skal ri inn på forumet på din høye hest, kalle folk for narkomane enda du ikke kan noe om temaet?
Vis hele sitatet...
I signaturen min generaliserer jeg at folk som tar narkotika er narkomane, man trenger ikke lese seg opp på sånt for å trekke en slik beslutning.

Sitat av Batabusa Vis innlegg
Fortell meg, hvordan reduserer forbudet skadene til samfunnet? Hvordan tjener det samfunnet å skyve de "svakeste" ut? Bøtelegge de så de får en vanskeligere hverdag, komme med trusler istedet for hjelp, og pumpe penger inn i organisert kriminalitet og til slutt sende politiet etter folk som ikke gjør en flue fortred.
Vis hele sitatet...
Min spekulasjon på hvorfor vi har straff for å bryte loven er at det ikke er mye annet som hjelper. Skal vi applaudere alle som følger loven, og heller gi faen i lovbryterne? Nei, synes heller at en ugjerning bør straffes, og disse med "vanskelige" hverdager bør da jævla godt forstå at å bryte loven ikke gjør ting lettere for dem.

Penger blir pumpet inn i organisert kriminalitet fordi det er kriminelle som selger narkotika.

Sitat av Batabusa Vis innlegg
Signaturen din har med andre ord, ingenting med debatten å gjøre, men den sier ganske mye om deg.
Vis hele sitatet...
Det er du som har trukket signaturen min inn i debatten, uten at jeg har sagt at den er relevant til debatten, og jeg mener fortsatt ikke at den er det.