View Single Post
Nå er jeg veldig snill og googler alt for deg. Du kunne sikkert gjort dette selv, men jeg har påtatt meg oppgave for å vise deg(og mange med deg) hvor lett det faktisk er å bruke Google.

Hvis jeg bestiller Skyrim fra gamezone, og unboxer CD'en fra koveret og putter i CD'en og installerer spillet og legger den på skrivebordet, trenger jeg CD'en da?
[COLOR="Blue"]G[/COLOR][COLOR="Red"]o[/COLOR][COLOR="Yellow"]o[/COLOR][COLOR="Blue"]g[/COLOR][COLOR="DarkGreen"]l[/COLOR][COLOR="Red"]e[/COLOR]: Do I need the Skyrim DVD after I install the game?
Svar: No DVD in drive required.

Hvis jeg laster Skyrim Pirat, kan jeg oppdatere spillet da?
[COLOR="Blue"]G[/COLOR][COLOR="Red"]o[/COLOR][COLOR="Yellow"]o[/COLOR][COLOR="Blue"]g[/COLOR][COLOR="DarkGreen"]l[/COLOR][COLOR="Red"]e[/COLOR]: Patch pirated Skyrim
Svar: Kan ikke linke mtp. at det er en link til tpb, men det ligger patcher som fungerer til pirat-Skyrim der(kan sende link som PM, om nødvendig).

Hvor skal jeg legge modden da? bare der selve spillet ligger eller?
[COLOR="Blue"]G[/COLOR][COLOR="Red"]o[/COLOR][COLOR="Yellow"]o[/COLOR][COLOR="Blue"]g[/COLOR][COLOR="DarkGreen"]l[/COLOR][COLOR="Red"]e[/COLOR]: How do I mod Skyrim?
Svar: How to Mod Skyrim

Men til neste gang: husk at Google er en fin fisk.