View Single Post
Sitat av ParadiseCity Vis innlegg
Du misforstår poenget mitt, for meg virker det som at du tror at staten har uendelig med ressurser og penger. Men de må forholde seg til et budsjett som alle andre, at de da velger å bruke så mye ressurser og penger på kriminelle forhold til de menneskene som bygde opp landet mitt er for meg lavmål og kvalmt.
Det er så mye annet i det norske samfunn som trenger ressurser og penger, hvorfor skal vi da bruke så mye penger på kriminalomsorgen da?
Vis hele sitatet...
Det er så mange fattige mennesker som omtrent ikke har råd til mat, hvorfor skal vi da bruke penger på enerom til de eldre?
Det er så mange hjemløse som verken har råd til mat eller hus, hvorfor skal vi da bruke penger på fattige mennesker som omtrent ikke har råd til mat?
Det er så mange mennesker som lever med store skader i et smertehelvete, hvorfor skal vi da bruke penger på hjemløse som verken har råd til mat eller hus?
Det er så mange barn som blir voldtatt og nærmeste torturert hver eneste dag, hvorfor skal vi da bruke penger på mennesker som lever med store skader i et smertehelvete?