View Single Post
Selv om ting foregår veldig åpent her er det ikke ofte jeg har fryktet for liv eller helse.
Tror jeg kan telle antall episoder på en hånd.
Siste gangen var nå i prinsensgate for 2-3 uker siden.
Ble angrepet av 2 latin amerikanere i slutten av 20årene tidlig 30årene. Den ene dro kniv og prøvde gjentatte ganger å stikke meg i mage regionen. De var garantert ruset på noe, misstenker benzo av noe slag.
Han stakk 5-8 ganger på samme sted og jeg blokkerte på samme måte hver gang. Må ha sett utrolig dumt ut for de som så det.

Selv om jeg faktisk er veldig fornøyd med hvordan oslo er nå og trives stort sett nede i sentrum sent på natten.
Det eneste som begynner å gå meg på nervene er alle afrikanerne som skal selge hasj som attpåtil er ubrukelig over nesten hele grønnland, sentrum og nedre grunerløkka. De er å finne i alle gatene rundt meg og jeg møter på dem uansett hvor jeg skal. Umulig for meg å gå på butikken nesten uten å bli spurt om å kjøpe hasj.
De gangene det faktisk ikke skjer så er det fordi alle jeg går forbi allerede har spurt meg flere ganger tidligere og vet at det ikke er noe vits annet en for en hyggelig prat.