View Single Post
Treningsnarkoman
fcknfreak's Avatar
284
Fyfaen, jeg har sett freaks gi "credz" til folk som har gjort mye verre ting enn dette. Det er snakk om en 17 år gammel gutt som har nasket fra arbeidsplassen hans, jeg støtter på ingen måte det han har gjort. Men når han gang på gang prøver å forklare så ser jeg de samme personen komme med at han er en ussel tyv osv.. Dere gjør meg helt kvalm, 17 år er ungt, og man gjør mange feil når man er ung, og det er også lett å få oppfatning at det er "greit" å ta mat fra stedet der man jobber når man ser at noen som har jobbet der lenge gjør det.

Han forklarer da gang på gang at han ikke har tatt ting for mer enn ett par hundrelapper, og da skal vi gjerne forholde oss til det da jeg ikke ser noen hensikt til at TS skulle lyve til oss, fordi etthvert argument eller lignende vi kunne ha gitt han muligens ikke ville holdt hvis situasjonen ikke var som beskrevet.
Det jeg reagerer på er at en ARBEIDSGIVER utpresser en ung gutt på denne måten, det finnes alt for mange sleipe drittsekker som er arbeidsgivere og har alt for mye "makt" og vet hvordan de skal lure unge mennesker som ikke vet bedre og bare vil tjene litt ekstra penger i sin beste alder.

På tide å hoppe ned fra den høye hesten dere sitter på og heller hjelpe i denne situasjonen om dere har noe å komme med eller velge å overse tråden på forsiden. Tipper dere har gjort dumme ting selv i livet, og når du selv vet det og innrømmer at det var feil så er det veldig kjedelig å få kastet dritt som dette i trynet.

On Topic: Har ikke veldig mye å hjelpe deg med, dessverre..