View Single Post
Trådstarter
8
Sitat av Frankenweenie Vis innlegg
Og du har bevis for den påståtte utpressingen fra arbeidsgiver? Har du ikke, så stiller du mildt sagt jævlig svakt.

Med holdningen din, så blir jeg ikke overrasket om du faktisk skylder arbeidsgiver 9000+ kroner.
Vis hele sitatet...
Beviset er jo isåfall at jeg faktisk ikke er anmeldt, og at jeg ikke har fått noen lønning. Greia er faktisk at jeg ikke aner hvor mye jeg skylder, men jeg vil anslå rundt 2-300 kroner. Jeg har betalt for det aller meste jeg har spist/drukket, men det er altså unntak. Hva jeg skylder og ikke kan du heller diskutere med moren din, da hun sikkert finner det mye mer interessant enn hva jeg gjør.

Det er forresten også verdt å nevne at hele bedriften kan styrtes i en enkel telefonsamtale, da 80% av de ansatte arbeider ulovlig (salg av tobakk av mindreårige, lønn og arbeidstider), og arbeidsgiver alltid har vært en luring, og sparer så mye han kan få til på sine ansatte.

Grunnen til at jeg føler det er rettferdig at jeg får lønningen min er at han ventet til dagen før den skulle blitt utbetalt, og lot meg jobbe mange ekstratimer