View Single Post
Virker for meg som mange føler seg tvunget til å røyke om Cannabis bli avkriminalisert.

Man har fortsatt et valg.

Men uansett så tror jeg at i kjølevannet av de siste ti-årene med propaganda så vil legalisering være et upopulært tema å dra opp for et stort politisk parti. Personlig klandrer jeg ikke partier for å ikke dra opp temaet.

Det jeg syntes er patetisk er at folk stempler vi som vil ha weed legalisert som stonere og tror dem vet best fordi de selv velger å ha størst fokus på de negative sidene. Skal man ha en aksjon for legalisering sier det seg selv at man må må reklamere for Cannabis. Jeg ser ikke poenget med å henge opp en plakat hvor det står " Cannabis kan ha bivirkninger som at du blir psykotisk hvis du har annlegg for det men det er mindre skadevirkninger enn alkohol."

Hvis det blir debatt om temaet er det vel naturlig at forhåpentligvis de sanne og negative egenskapene cannabis har blir dratt frem?

Bloodshoteyes: Du dukker opp som et hatsk spøkelse i vær eneste tråd jeg har lest om Cannabis. Du er også flink til å skylde på hasj for alt som er negativt med et menneske. Man kan være smart og oppegående selv om man liker å ta en spliff i ny og ne og man kan også være en deprimert fyr som går på NAV uten å røyke.