View Single Post
Sitat av ThwiX Vis innlegg
Nei, du får to ark med klistemerker. Holdt selv på med "garantisvindel" for ca. 1 år siden før det ble populært. Fikk gratis høytalere og tastatur av Logitech, en eske med 50 mentos ruller, Sidewinder keyboard og 1080p Livecam fra Microsoft, ett oppladbart iPhone 4 deksel som koster 200$, G-Shock klokke fra Casio, genser og t-shirt fra Red Bull, Razer Mamba osv.

Dessverre har de store bedriftene blitt klar over denne trenden og jeg ble innkalt til avhør og fikk masse trøbbel da Logitech fant ut at jeg hadde forfalsket kvitteringer som jeg hadde brukt for å få ting gratis. Fikk en straff og en bot som er verre enn den man får hvis man stjeler noe fysisk fra en butikk i gata. Så vær forsiktig når dere gjør dette.
Vis hele sitatet...
Hele poenget med denne tråden er å finne butikker leverandører som gir ut gratis reklame og gadgets, som for eksempel to ark med klistremerker.

Å sende mail til butikkene for å be om ting er ikke ulovelig, men så fort du begynner å lyve for å få ting, er du på tynn is, om mulig også på ganske dypt vann.

Har selv sendt mail til diverse leverandører for å be om reklameeffekter, men jeg ville aldri forfalske kvitteringer for å få erstattning for varer som "liksom" har blitt defekte

Ikke gjør dere til krimminelle for noen bokser med Red-Bull eller annet småtteri...

God jakt videre