Tråd: Lei av Norge
View Single Post
Sitat av YankeenAtion Vis innlegg
Skjønner godt hva du mener og det er faktisk deilig og komme seg langt vekke for en stund eller permanent.

Bli leiesoldat, livakt eller noe lignende for et privat firna. Det er sykt godt betalt og det finnes en rekke med norske selskaper som ansatter og rekrutterer i Norge. Sist gang jeg var med på noe sånt så passet vi på en gruve i Sierra Leone. En utrolig erfaring, men det krever sitt. Du opplever veldig mye samtidig som du får betalt.

Ikey-Solutions var de jeg var for oppdrag for sist. Før det så var jeg på en jobb i Guatemala. Mange tenker at leiesoldater er noe veldig negativt, men oppgavene varierer og det kommer veldig ann på selskapet og kunden du jobber for. Ofte går det kunn ut på å passe på lokaler eller personer.

Vurderer denne gangen å bli med på skip. Være med på oljetanker som går forbi Somalia.

Ellers så vil jeg si at jeg støtter deg fullt ut. Det kan og er til tider veldig kjedelig her i Norge. Hvorfor? Det kan være så mangt, men mest fordi vi egentlig har det for godt og det blir for A4 liv.
Vis hele sitatet...
Hei!
Sitter her å kjeder meg i Norge og er utrolig interessert i en slik jobb, hvordan går man fram for å få tildelt et slikt oppdrag?