View Single Post
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Trådstarter
Noen få forandringer; folk kan nå snakke som døde. Dette er vanligvis ikke tilfelle, men når man er død har man alt fra 5 til 15 sekunder til å skrive, så det blir ganske naturlig. I tillegg har jeg aldri synes det er spesielt logisk at man snakker "ut i ingenting" uten noen som helst feedback. Selv om man er død. Jeg eksperimenterer også med en ny voting-sak slik at votes IKKE tukler med våpenvalg og liknende.

Jeg har fjernet den innebyggede mapvote-saken slik at alt kan takles av plugins. Jeg har også innført votekick som en test (siden jeg fortsatt er Forever Alone-admin og ikke kan være online hele tiden), denne blir selvfølgelig ikke værende spesielt lenge hvis jeg ser tegn til misbruk.

I tillegg til disse forandringene, har jeg tweaket et par tidsvariabler; humiliation er noen få sekunder lenger, og man kan chatte i noen sekunder lenger etter at matchen er slutt. Jeg skulle gjerne ha kortet ned respawn-tiden også, men da blir vi diskvalifisert fra quickplay.

Edit: kommer også til å justere class limits litt slik at vi slipper for stor andel av spies/snipers ift. lagstørrelse.

</changelog>

Tråden er litt vanskelig å følge med på, så om det dukker opp noe kritisk, send PM i stedet.

Hadde forresten ikke skadd med litt ekstra hjelp som admin, men av forskjellige grunner aksepterer jeg først og fremst folk jeg kjenner noenlunde til, dvs. de med fartstid her på freak.
Sist endret av robhol; 4. april 2012 kl. 11:54.