Tråd: 25i-nbome
View Single Post
Sitat av fjellheim Vis innlegg
Tar det som info, og ja jeg er litt grønn på området men siden prisene erså mye høyere på blottere tenkte jeg om jeg kjøpte 1 gram og så evt blande enheten ut f.eks 10ganger! Er ikke det adskillig mye lurere med tanke på dosering og slingringsmon? Som sagt så kan jeg være helt på jordet blandes det ut med alkohol ?
Vis hele sitatet...
1gram er en helt sinnsyk mengde med 25i-NBOME. Om du først skal starte eksperimentering med disse stoffene så begynn for all del med minimale mengder. Start med 20mg. Det er 20-40 doser.

IKKE bland ut pulveret med noe annet pulver for så å sniffe dette. Det er en utrolig dum måte å innta stoffet på og er dømt til å ende med katastrofale overdoseringer.

Om du absolutt skal innta det nasalt så bør du bruke en nesespray, med en blanding av f.eks. 1-2mg pr ml væske.

Men start for all del først med blottere. Det er litt dyrere, men med tanke på kunnskapsnivået ditt så vil dette være mye tryggere farvann for deg å begi deg utpå. Blottere er ferdig dosert, enkelt og innta og fortsatt relativt billig. Ja, det er litt dyrere enn pulver, men når det kommer til din egen sikkerhet så er det lurt å heller betale noen kroner ekstra for å være sikker på en trygg opplevelse. Start lavt når det kommer til dosering også. MAKS 500mcg første gang. Folk reagerer veldig forskjellig på disse stoffene. Her gjelder det om å starte lavt å sakte bygge seg oppover i doseringene.
Sist endret av skytouch; 1. april 2012 kl. 17:01.