View Single Post
Trådstarter
167
Sitat av RydEN Vis innlegg
prøv et program som heter Photomatix, mange profosjonelle bruker det til HDR, det er mye bedre enn Photoshop etter min mening.. Er dette tatt med et litt dårlig kamera btw? virka som litt dårlig bildekvalitet.
Vis hele sitatet...

haha.. ja...
bildet er tatt med canon 7d.. m/canon 10-22mm..
og ja jeg har brukt photomatix

Sitat av Jonta Vis innlegg
- Jeg har ikke lyst til å se de moderne bygningene utenfor vinduet (viser at vi er nære sivilisasjon, og ikke alene et sted).
- Et eller annet grått stikker ut ved dørkarmen til høyre (dørhåndtak? Forstyrrer hvertfall).
- Gardinene irriterer.

Mye bedre enn før. Stå på!
Vis hele sitatet...
er veldig enig med deg... på alle punkt.. detta var en litt hu og hast shoot..
men det med bygninga irriterte meg og veldig..

Sitat av Prins Bæsj Vis innlegg
Stearinlyset i vinduskarmen irriterer litt, med mindre det skal være der fordi det har en symbolsk grunn. Rød er jo fargen for både kjærlighet og krig/hat, og at det står i vinduet/lyset kan jo bety at det går mot en bedre vei. Siden det er et stearinlys kan det jo også bety at kjærligheten blir "brent" opp. Alt kommer jo helt an på hvordan man vil at mottakeren skal oppfatte bildet. Hadde passet bra om det var et bilde til en kampanje av noe slag, med tekst som hjalp mottakeren litt på vei. Skal det kun være kunstnerisk ville jeg kanskje gjort noe med det lyset.

ELLERS, helt fantastisk bilde. Digga hvordan veggene ble i hdr, perfekt valg av location!
Vis hele sitatet...
lyset funker ikke helt her.. er helt enig.. var litt hastverk (hele opplegget tok under 1 time) og vill prøve en 4 bilders hdr.. en med blitz.. og 3 uten.. men resultatet ble ikke så gale.. ser fram til endag med litt bedre tid.. og tittelen på bildet ble vell "Brukt"