View Single Post
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
812
Jeg var på besøk oss en venn å dama hans og vennen min bestiller godsaker på nett fra tid til annen og han sa denne kom fra amster, denne gangen var det noe syk svarting som skulle testes.
Jeg har jo vert i amster å prøvd alle mulige typer hasj der å var ganske så høy på pæra å tenker at det blir som å røyke smud amster røyk igjen å drar på 3 bøtte trekk (det var en ganske innrøykt tid) og blir ikke særlig fjern så jeg bestemmer meg for å leke med katta dems mens jeg venter på at rusen skal sige inn å ta meg, ettervert så flytter jeg meg til sofaen for jeg begynner å bli ganske stein, å jeg fortsetter å leke med den med en sånn "katte leke på et fiskesnøre" nå er jeg så stein at det føles ut som at jeg å katta er de eneste som er her og det var utrolig gøy å leke med den, plutselig springer katta under sofaen hvor jeg sitter å jeg tenker at nå skal den ambushe katte leken, så jeg konsentrerer meg om leken og helt ut av det blå så hopper katta frem igjen rett foran meg å ser på meg med et killer blikk som kan få hvilken som helst bikkje til å ta avstand, jeg hopper opp av sofaen og oppå rygglenet på sofaen å skriker samtidig ut " KATTA SKAL DREPE MEG FÅ DEN BORT!! " jeg sitter der stivfrossen av skrekk for katta bare står der helt i ro å stirrer på meg som om jeg er lunsjen dennes. jeg turte ikke røre meg engang for jeg var redd for at vis jeg rører meg så hopper den på meg å dreper meg, til slutt så kommer matmor å skal fjerne katten, men da springer den under sofaen igjen å blir der.
Jeg satt med føttene mine oppi sofaen resten av kvelden å jeg fikk meg til å ta et bilde under sofaen for å lokalisere katta.
http://i39.tinypic.com/rvzyty.jpg
Sist endret av Trollanon; 28. mars 2012 kl. 18:56.