View Single Post
Sitat av MyBallantine Vis innlegg
Det handler litt om å vite hvilke sjøslag en skal kjempe. Det er ikke alltid man bør gjøre alt så skrekkelig korrekt. For det kan ha motsatt effekt at man blir sett på som en slubbert som nekter å utføre jobben.
Vis hele sitatet...
Jeg er helt enig i at det handler om hvilke slag man skal kjempe. For enkelte, i dette tilfellet deg, mener du ganske enkelt at dette er et prinsipp som man ikke henger seg opp i for enkelhets skyld. Jeg, og alle andre, forstår tankegangen din.

Det som er litt ekkelt med det du skriver, er at du ikke en gang (rett meg hvis jeg tar feil) sier deg enig i at det er en ulovlig og prinsipielt viktig sak. Du forstår at vår reaksjon kommer pga. at dette er et lysende eksempel på hverdagsrasisme? Og at arbeidsgiver i tillegg vil at arbeidstaker skal stille samtykke i dette på tross av en profesjonell vurdering?

Sitat av Rabbern Vis innlegg
Jaja, liker selv ikke dette folkeslaget pga at rundt om her jeg bor så tigger de på gata. En av gangene satt han utenfor COOP med koppen sin, og pågående er han sier hei hei, hei god dag og fint vær. Jeg gikk bare forbi går ut i andre enden og går over parkeringsplassen og bare ser bort på han såvidt så ser jeg at han sitter å tukler med en touch telefon plugger i et par ørepropper, blunker til meg og stapper mobilen fort i jakkalommen!

Var også å fisket der like ved der de ''holder'' til så ser jeg 2 mercedeser type c/e klasse, en skoda superb og en splett ny bmw 5 serie... rundt disse bilene er det 10-15 stykker alle untatt 4 kledd som tiggere de andre dress / skjorte og kjole (1 kvinne).
Vis hele sitatet...
Er dette et seriøst innlegg eller et forsøk på å være morsom?

Du liker ikke folkeslaget fordi de du har sett noen gjøre noe du ikke liker? Ikke alle italienere kan lage pizza.