View Single Post
Trådstarter
11
Sitat av wanna-b Vis innlegg
Synes det var mye fokus på fremtiden, teknologi og visjoner i intervjuet. Synes også du kan ta opp hvor tilgjengelige 3D printere er for en hver mann i dag, at den snart vil ha fast plass ved siden av alles datamaskin(?) og er et utrolig lærerikt og spennende prosjekt for far(mor) og sønn(datter) som vil ta en liten elektromekanisk utfordring som helgeprosjekt. DIY miljøet er altfor lite i Norge og jeg håper hver dag på at det skal bre seg, du står i en posisjon til å kunne spre litt budskap, hint hint
Vis hele sitatet...
Ja men der har jeg et ess i ermet; på tirsdag sender vi mot sluitten av intervjuet et UTDRAG av en repo som skal gå to dager etter. Jeg skal nemlig hjem til Mikkel i Askim, som skal printe en følyte til meg på reprapen sin. I den reportasjen blir det også klippa inn masse info om thingiverse, printerbot o.l., reprapmiljøet etc.

Noen som har noen tips til meg om kule historier fra det miljøet, denne hjemme-greia her? Eller er det noen som HAR en slik hjemmeprinter som er ferdig satt opp fra fabrikk (makerbot, printrbot etc)?

Sitat av olavXO Vis innlegg
Mulig, men syns du klarte deg fint
Lykke til med whatever du driver med nå.
Vis hele sitatet...
Takk! Jobber med det JEG suynes er beste grunn til å betale lisens: Ekko på NRKP2. Samfunn og forskning 2t hver ukedag mellom 09 og 11!