View Single Post
Ufrivillig filosof
Kusetjuv's Avatar
Trådstarter
724
Sitat av MyBallantine Vis innlegg
Ja tror nok svært mange brukere av andre stoffer idag selv tenkte som deg engang.
Dessverre så er det mange som har lett for å bli for glad i enkelte rusmidler og da blir rusmidlet en (u)vane som være vanskelig å kurere.

Selv har jeg aldri tenkt over at jeg skal kun prøve hasj. Det jeg tenkte og fortsatt tenker at målet for meg er å ha et avslappet forhold til droger, at jeg styrer bruken og ikke drogene styrer meg. Har tatt noen piller og pepper men gjør det ikke ofte men for meg funker det å bruke sjeldent. Har nå sett stonere som har stone seg fra alle de var glade i og som har mistet både kone, barn og jobb fordi de ikke klarte å begrense bruken. Så det trenger ikke være kun tyngre stoffer som føkker opp livet til folk.

I bunn og grunn handler det kanskje vel så mye om å være våken og roe ned bruken mens det ennå er gøy.
En trenger ikke stoff hver dag eller hver helg for da krysser men gjerne en grense til slutt. Vet om stonere som er så full av angst når de ikke er høy at de aldri er ute å se blant folk. Da er veien kort til et liv på nav....
Vis hele sitatet...
Ja, samme tenker jeg. At mange har sikkert tenkt det samme. Men hva er det som gjør at folk endelig prøver andre ting, når de har lovt seg selv å holde seg til hasj? Det er det punktet hvor folk prøver andre ting, jeg skal prøve å ikke nå.
Sist endret av Kusetjuv; 15. mars 2012 kl. 19:48.