View Single Post
Jeg og 2 venner skulle røyke grønt for første gang og vi satt på et par benker rett ved en barneskole, det var i 23-tiden og det var bekmørkt ute. Etter et par bong hits hver starter vi alle og trippe men siden det var første gang og vi hadde lite erfaring fortsatte vi. Vi tok ALT for mye og plutselig ut fra ingensteds kommer en liten, fet kurdisk dame som så ut som en ert. Hun snakket høylytt i telefonen og vi fikk alle panikk (prøvde å stappe bongen i sekken osv)
Min venn fant ut at han skulle snakke om noe som fikk oss til å virke mer troverdige. Han snakket selvfølgelig om WOW-.-
Dama hadde ikke sett oss men siden vi snakket så høyt så kom hun gående rett mot oss og stemmene våres skalv.
Etter en stund forsvant hun og jeg startet da jeg virkelig å trippe. Jeg så mot en vei som var ca 50 meter unna og der en buss kjørte forbi. Jeg som var ballehøy så ikke en buss men trodde det var noen form for romskip. Jeg så bare lysene som bevegde seg langs bakken og reiste meg opp å løp etter. Like etter passerte en politibil og jeg sto musestille.
Panikken inntraff i det politibilen saknet farten og svingte inn mot oss. Den stoppet og 2 men gikk ut og inn i bygget ved siden av. De så seg rundt og så gikk de inn.
Det var en politistasjon.
Sist endret av iSayHey; 12. mars 2012 kl. 14:33. Grunn: skrivefeil..