View Single Post
Hvordan jeg tjente 800k gold på 2 mnder:
Startet med 1k g og minet meg opp til jeg hadde full skill forskjellige professions, dette var i slutten av WoTLK, deretter startet jeg og se litt guider og gjøre det samme, fikk mer gull og jeg hadde noen 80's på den tiden så jeg brukte de forskjellige charsa til forskjellige måter og skaffe gull på. Når Cataclysm kom ut hadde jeg 200k gull. AH var veldig surrete og veldig vanskelig og finne priser på forskjellige ting siden prisene gikk opp og ned for hver dag som gikk, men jeg fant ut at Prospecting var noe man kunne tjene ville mengder med penger på i en stund, så jeg skaffet meg en 2 acc ( som jeg kjøpte for gull ) Overførte den ene charen min over til den accounten og lastet ned et Multiboxing program, med dette kunne jeg prospecte dobbelt så fort ( dobbel profit på samme tid ) Samtidig som jeg gjorde dette brukte jeg all dødtid på å lete igjennom AH for ting jeg kunne kjøpe for så og selge videre for dyrere. Jeg kjøpte alt jeg kunne tjene på, samme om det var 1g eller 60k. Mounts, Tabard of the lightbringer, voletiles, gems, alt. Ting som Tabard of the lightbringer kjøpte jeg for under 120k og solgte igjen for alt fra 160-250k. Tar litt tid og komme seg inn i hvordan AH prisen går, men når du først er inne i det går det fort

Anbefaler og se guidene til Ryutaro ( http://www.youtube.com/playlist?list...A&feature=plcp ) Se alle selvom du ikke kan tjene noe på de nå, så er det fortsatt massevis av tips du kan lære mye av