View Single Post
Trådstarter
218
Jeg har 15 minutter før jeg faller i søvn.

Jeg har kontinuerlig redusert tiden. Jeg har nå problemer med å kontrollere meg når jeg blir irritert. I går kveld havnet jeg i trøbbel. Jeg var på en bar med noen kompisser og det vanlige skjedde "folk som søker bråk", men det endte ikke veldig bra, da jeg stakk var det ikke mye bevegelse igjen i duden. Jeg lurer på om han er død, men jeg tviler. Isåfall ville det vært på nyheter. Men jeg føler jeg har ingen kontroll lenger. Jeg klarer ikke sove lenger enn 20 minutter, og enda merkelige fenomen, vekketiden på hovedsøvnen reduseres i 5 minutters intervall automatisk nå, jeg vet ikke helt hvordan jeg skal stoppe det. 10 minutter igjen før jeg faller i søvn. Jeg føler jeg blir veldig fort irritert, jeg føler meg ikke dårlig fysisk eller psykisk, men jeg har mistet motivasjon for ting som jeg gjorde før. Det er blitt lite studier, jeg er mer "ute" og finner meg av og til i situasjoner hvor jeg aldri ville vært. Det virker som jeg er på stoff. Virker som noen kontrollerer meg selv utenifra. Som om jeg ikke lenger har kontroll på det jeg skal gjøre. Alt er på autopilot, noen ganger husker jeg ikke hvordan jeg havnet i en spesifikk situasjon. For eksempel, står jeg og krangler med en professor og jeg husker ikke HVORFOR jeg krangler eller hva vi krangler om, eller hvordan jeg havnet i situasjonen. Jeg vet dette ikke høres bra ut. Jeg har 5 minutter før jeg faller om.