View Single Post
Sitat av El Benzodente Vis innlegg
2: Hovedoppgave: Jeg har skrevet en særoppgave i Norsk om dette da jeg tok opp igjen skole etter behandlig og finnes det en bedre "hovedoppgave" enn å leve og erfare temaet i 20 år?
3: Rusfag: Grunnen til at noen ikke har hørt om det er fordi det er et utrykk for et langt liv i livets skole.
4: Burde jeg brukt gåsetegn på Hovedoppgave og Rusfag? Ja, nå i ettertid hadde det kanskje gjort en stor forskjell.


Mvh
El Benzodente
Vis hele sitatet...
En bekjent av meg som jobber i salg og distribusjon kalles "farmasøyten" - det gjøres litt humoristisk fordi han selger det han gjør og han har dybdekunnskap om "medisiner".

Men han omtaler seg ikke selv om farmasøyt det ville jo bare vært merkelig når han er ingeniør.

Klart du burde skrevet "hovedoppgave" for en hovedoppgave var avsluttende for en universitetsgrad. Idag hvor det virker som det er uendelige studieretninger og karriere-muligheter blir det jo også merkelig å omtale det som utdannelse innen Rusfag. Slik jeg leser det så er da Rusfag en retning i høyere utdanning - når jeg slår opp rusfag ikke finner noen ting virker det da som du forsøker å skryte på deg akademiske meritter du ikke besitter.

Eller det blir nesten som en vekter skulle fortelle folk at han var politimann.
Det blir feil informasjon og det bryter ned informasjonen du ønsker å få frem. I ditt tilfelle så var språket også noe som indikerte at du ikke hadde frekventert akademiske kretser lenge nok til å avlegge hovedoppgave og har du i realiteten druknet hele budskapet for selv ble jeg bare sittende å lure på hvorfor du forsøkte å lyve på deg en utdanning - på et anonymt forum.