View Single Post
Sitat av Kaput Vis innlegg
Er ikke helt sikker på det, men mener at så lenge ikke legen vet noe om det, så burde det ikke vært et problem?


Kognitiv atferdsterapi går kort og greit ut på at terapeuten hjelper deg å bli mer bevisst på dine tanker/følelser rundt det du frykter/sliter med.
Det er på en måte en "omstilling" av tankegangen og atferdsmønstret ditt.

Jeg har fått mye hjelp mot mine psykiske problemer ved KAT, men det har litt å gjøre med hvor mottakelig man er i tillegg.
Verdt et forsøk!
Vis hele sitatet...
Skal ta det her opp med legen sånn jeg kan få eventuelle tips hva som er best får meg, vil gjerne unngå piller men jeg har ikke råd til noen kurs heller så fremst nav ikke betaler.

Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Trenger ikke fake noe angst for å få piller til flyturen, det er bare å si man skal ut og fly, så får man somregel sobril, kan seff få sterkere ting også, men da må det vel litt mer overtalelse til.

Men skjønner veldig godt hvis du ikke har lyst å proppe deg med piller før flyturen, selvom det somregel hjelper bare man husker å spise de litt før flyet går og ikke i det man går på flyet.

Lykke til hvertfall!
Vis hele sitatet...
Aldri over mitt lik at jeg skal falske til noe angst bare av grunnen medisiner, men har fly angst etter det dere sier hehe.
Takker, skal oppdatere tråden hva legen sier

Sitat av Kaput Vis innlegg
Godt poeng, jeg pleier å "spise" de etter sikkerhetskontrollen, da jeg som regel er sent ute og rekker lite før jeg må løpe til gaten uansett.
30 minutter +/- sånn ca.
Vis hele sitatet...

Da vet jeg det, hvor lenge har sobrill virkning, jeg skal så langt sør jeg kan fra Finnmark, blir lenge flytur og sikkert noen mellom landinger som faen/bytting av fly osv..