View Single Post
Sitat av Don Veto Vis innlegg
Skjønner ikke hva du mener mener med å "falske til meg angst."
Vis hele sitatet...
Mener annet sosialt angst om du forstår, men hvis jeg får utskrevet noen piller, må jeg søke nytt vandal angående førekortet mitt?

Sitat av High-on-life Vis innlegg
Jeg ser at du bor i Finnmark,det var derfor jeg sa du skulle ta buss til Fauske.Tar litt lenger tid,men mye enklere.Og har jo ikke noe og si at du ikke har tatt tog,det er null stress.Tog er det beste transport middelet,bare chill.
Vis hele sitatet...
Jeg kan ikke si noe om jeg angst i tog, men lyntog er noe som høres skummelt ut, høres ut som en annet pyse fra en øde øy, men kan tru tog høres bedre ut siden det er på bakken, å ikke luften hehe

Sitat av Kaput Vis innlegg
Det er nettopp det angst handler om - irrasjonell frykt.

Jeg vet at det er statistisk sett tryggere å fly kontra å kjøre bil, men det hjelper meg lite mot flyskrekken dessverre..

Men det kan i beste fall være til hjelp å bli eksponert for frykten, selv om det høres forferdelig ut. Skal man bli kvitt angsten, må man utsettes for den slik at det ikke føles like ille lengre.
Vis hele sitatet...
Har vært utsatt flere ganger under turbolens, landing i dårlig vær med risting å flyet drar seg alle veier, men bare blitt verre synes nu jeg

Men jeg har bruk av cannabis på rullebladet mitt kan det være et problem om jeg skal få utskrevet noen piller eller?

Sitat av AnaMorph0s|s Vis innlegg
Rart ingen har nevnt det enda, men du kan jo prøve kognitiv adferdsterapi. Kan hjelpe deg rimelig fort med å løse opp i angsttankene.
Vis hele sitatet...
Kan du forklare litt mere?