View Single Post
Trådstarter
218
Hei folkens, beklager en veeeldig sen oppdatering.

1. Jeg holder fortsatt på, i kveld starter jeg å skru ned tiden 5 minutter for hver kveld kun på core-søvnen (2 timer).
2. Grunnen til at jeg har vært borte, er ikke (forhåpentligvis) at jeg har vært død, men jeg har hatt et større press på meg de siste dagene da jeg har fått meg jobb på en bensinstasjon på kveldstid. Så jeg sitter der og studerer (kunder kommer innom hver annen-time). Jeg har vært veldig opptatt.

Oppdatering

Fysisk tilstand: har variert mellom 4 og 6
Psykisk tilstand: har variert mellom 4 og 6

Jeg føler meg konstant. Alt er så planlagt at jeg føler livet mitt går på skinner. Det er en vanvittig følelse. Jeg mestrer alt. Folk har vært sjokkert den siste uken. De prøver så hardt å henge etter, mens jeg sitter der, allerede ferdig med alt OG MER TIL! Jeg liker dette veldig godt, selv om jeg er bekymret for at det kan faktisk virke på helsen.

Håravfall fra øyenbrynene har vært mye mindre, men det har ikke stoppet. Var hos fastlegen, og prøvene viser seg å være helt normale. Jeg føler ikke jeg har det dårlig helsemessing, men jeg føler noe ubeskrivelig har begynt å skje med meg psykisk. Jeg skal prøve å forklare det, men det er ikke sikkert jeg er forståelig:

Jeg føler jeg har mindre kontroll over "den virkelige meg". Jeg vet (fra før av) at jeg er en generell ond og manipulerende person, men jeg har aldri vist det "offisielt". De siste ukene har noe veldig ond inn i meg våknet opp uten at jeg faktisk har lagt merke til det. Jeg skadet noen i går kveld, og jeg vet at jeg gjorde det 100% med vilje, men jeg vet samtidig at jeg hadde null kontroll over å styre lysten til å skade vedkommende. Det trenger ikke være direkte, jeg kan også skade indirekte med å manipulere andre (jeg er per definisjon en psykopat). Men her er greia: jeg har alltid kontrollert meg selv, men jeg føler rett og slett at jeg mister denne kontrollen.

En annen ting er at jeg er i lykkerus hele tiden. Jeg er aldri deprimert, sint e.a. Jeg konstant glad 24/7. Kanskje fordi egoet mitt er fornøyd (m.t.p at den har så mye tid til å være bedre enn alle) og at jeg planlegger hver eneste sekund av dagen min i detaljer. Okey jeg er veldig ærlig her nå, jeg håper ikke dere kritiserer meg for det. Jeg vet hvem jeg er, dere trenger ikke akseptere det.

Til syvende og sist synes jeg dette er skummelt, MEN likevel skal jeg dra dette et stykke videre. Jeg skal planlegge et prosjekt for å se hvor ond den virkelige meg egentlig er (m.a.o skal jeg bli bedre kjent med meg selv). Jeg skal komme med oppdateringer hvis dere er interessert i å følge med på det?

I kveld skrur jeg ned hovedsøvnen med 5 minutter. Vi får se hva som skjer. Med litt eksperimentering skal jeg prøve å skru det ned til 1 times core-søvn. Jeg er spent hvordan kroppen kommer til å reagere på å våkne 5 minutter tidligere? Det skal nå nevnes at jeg er blitt EKSTREMT detaljert på søvnsyklusene. Det går fullstendig automatisk. Trenger ikke vekkerklokke (men har det alltid for sikkerhetskyld). Interessant fakta: jeg våkner alltid 1 minutt før den originale tiden (et minutt før alarmen slår seg på). Jeg tror dette kommer av at hjernen faktisk ikke ønsker å bli avbrutt av alarmen. Det er fascinerende. Jeg kommer med oppdateringer.