View Single Post
Sitat av Life Goes On Vis innlegg
Er jeg borti ørska? Du "forsvarer" voldtekt, ran, blind vold og kidnapping med at de har dårlig mental helse? Jeg ler av deg.
Integrering skal ikke ha betydning for hvorvidt innvandrere utøver vold eller ikke. De skal ifølge sin egen tro, ifølge Koranen, faktisk følge reglene til landet de bor i. Da er det noe rav ruskende galt når de ikke engang klarer det!

Vi snakker og om at mange av disse ikke er villige til å integrere seg. Mange sv disse liker gjengmiljø og mange liker å vise seg frem. Kom ikke her å gi fremmedfrykt grunnen for voldtekter av norske jenter, blind vold og væpna ran! Det er DU som er langt uti ørska!
Vis hele sitatet...
Herregud mann. Jeg forsvarer ikke voldtekt, ran eller noe som helst. Kan du vennligst slutte med å anklage folk for det? Faktum er at mange flyktninger sliter med psykiske plager, og da må vi gjøre noe med det. Det er jo for faen mennesker som kommer til oss. Mange har opplevd så mye faenskap at verken du eller jeg vet halvparten av det engang. Det er der problemet ligger.

Selv om det er en overandel religiøse flyktninger så kan du ikke regne med at ei jævla bok skal klare å holde orden på tilværelsen deres. Spar meg.