View Single Post
Jeg har et problem. Jeg har hatt en trip der jeg har dratt inn i min annen fantasiverden, men resten av "tripsa" min har bare blitt en ny verden, komponert av sanseinntrykkene mine. Det jeg kan se og det jeg kan høre smelter sammen til et helt nytt syn, og helt nye lukter, lyder osv.

Problemet mitt er at jeg kan kontrollere alt, og skjønner bak i hodet mitt at alt er fake, selv om alt samtidig er "nytt". Jeg trenger en slags randomizer. Noen skikkelig freaky sanger (som jeg ikke kommer til å høre på før jeg røyker), samt noe som kan gjøre resten av omgivelsene mine mer "voldsomme".

Skarpt lys, røkelse? Noen forslag?

Ja, jeg skjønner at dette kan skremme meg, men det kommer ingenting godt ut av den stille, milde trippen med eller uten venner.

Det eneste som noen gang har gjort salviatrippene mine spennende, er ting som har vært helt nye/unike faktorer og som jeg ikke har ventet meg. Si hvis en kompis bare lager masse random lyder, så vil det skape noe interessant i verden min, men jeg har lyst å prøve å sjokke alle sansene på en gang.

(Veldig uorganisert post, men det er skrevet på salvia comedown, så dette er bare idéer som popper in as I'm writing )

Edit: Eller si at jeg setter meg ned med ytterdøra (inne, varmt, mørkt), og i det jeg ekshalerer salviarøyken, så dytter kompisen min meg ut av døra, og eventuelt skravler til meg.

Skjønner at dette høres sjukt/voldsomt ut, men jeg trenger noe som kan "trigge" en skikkelig trip.