View Single Post
Hero of Time
bronze's Avatar
682
Sitat av CT705 Vis innlegg
Oppdatering

Jeg sov inn mine 20-minutter for ca 1 time siden.

Nå er mine daglige rutiner tilbake til normalt. Jeg trener 4 timer tre ganger i uka, studerer, og fungerer utmerket sosialt. Jeg føler meg ikke trøtt, tvert i mot er jeg !alert! nesten hele tiden. Mine daglige rutiner har tatt helt av, jeg har de siste to-tre dagene studert i samme mengde som en hel uke da jeg sov normalt (8.15 timer). Jeg sitter på overskudd av tid hvor jeg ikke har peiling på hva jeg skal gjøre. Eksempelvis: klokken 3 på natta har jeg studert, ryddet, tatt oppvask, gjort et par ekstra småting, og har ENNÅ tid til å studere andre ting enn medisin (programmering etc.).

Fysisk tilstand 5 av 5
Psykisk tilstand 5 av 5

Det skal nevnes at jeg har merket noe problemer med helsen, men jeg vet ikke om det er relatert til prosjektet eller om det er noe helt annet. Jeg hadde tippet thyroid disfunction fordi jeg mistet hår fra handa og kroppen. Jeg var hos fastlegen min i dag, og hun testet for thyroid som var normalt, deretter ga jeg urinprøve, blodprøve osv... svar fra laboratoriet kommer inn i morgen. Om det er relatert til prosjektet gjenstår å finne ut.

Jeg kommer med oppdatering.

// grunnen til at jeg mener det er thyroid problemer er fordi jeg også mistet hår fra øyenbrynene. Som nevnt: dette trenger ikke være relatert, men det blir interessant å finne ut.
Vis hele sitatet...
Sa du til legen at du prøver deg på dette 3-timers-programmet? I så høve, kva sa ho?