View Single Post
Sitat av dildo-jonny Vis innlegg
tror heller ikke du er noen nazist om det hjelper prøver bare forklare deg at er ikke bare svarte som voldtar
at du kjører taxi er vell foståelig at du ser mye men du ser vell mest negativt da de snille som oftest ikke er ute å lager bråk om natta heller
at du kjenner flere innvandrere en meg aner jeg ingenting om
at jeg vanket i et nazi miljø er vell ikke noe jeg gjore frivilig da jeg vokste opp i det men har alldri vert en del av det bare sett å observert noe jeg abselutt ikke skammer meg over
å ser heller ingen grun til å motargumentere på noe jeg er halveis enig i men å si de er trangsynt derimot står jeg for du virker da sletts ikke som du reflekterer over noe av det som blir sakt her
fordømmer deg heller ikke på noen måte da jeg ikke kjenner deg men mener fremdeles du burde reflektere mere over hva som blir sakt uanset om du er enig eller ikke
så for min del må du kjøre taxi til krampa tar deg å klore deg fast i egne trangsynte menger å ha en fin kveld vider nå tar jeg natta
Vis hele sitatet...
Jeg vet at det finnes norske voldtektsforbrytere, jeg vet at det finnes snille innvandrere jeg kjenner veldig mange selv.

Det som gjør at du tror at jeg er trangsynt er at jeg i denne debatten kun har representert motstand mot de som legger skylden på overfallsvoldtekter på det norske samfunnet. Jeg mener det er destruktivt.

Jeg mener knallhard konsekvens er det som må til, at hvis det norske samfunnet har sviktet så er det nettopp det at vi syns så synd på mørkhudete, at vi tror at de ikke skjønner at voldtekt er galt. Noe som er veldig nedlatende og rasistisk.

Jeg har sluttet å kjøre taxi for mange år siden, men min erfaring derfra og fra nabolag og bekjente har gitt meg et erfaringsgrunnlag som strider med det jeg lærte på skolen og din oppfatning.

I motsetning til deg har ikke jeg til hensikt å "vinne" en debatt, men å diskutere realiteter. Denne debatten har som de fleste andre debatter som omhandler invandringens negative konsekvenser fått besøk av innvandrere som hevder seg krenket over at disse problemene diskuteres. Du har også kommet med de obligatoriske nazismebeskyldningene.

Nå som trangsynet er diskutert og du forhåpentligvis er fornøyd med personangrepene du har kommet med kan vi kanskje fortsette å diskutere problemet overfallsvoldtekter.