View Single Post
Sitat av bajjaz Vis innlegg
At jeg er negativ til at folk som kommer hit å bosetter seg utsetter befolkningen for kriminalitet gjør da vel ikke meg til nazist. Nazisme er en politisk ideologi og har ingen ting med hva jeg snakker om. Nazisme tar jeg fullstendig avstand fra i likhet med mine besteforeldre som bekjempet dem .

At du ikke diskuterer med folk som har et annet syn enn deg selv avslører ditt eget trangsyn.

Jeg ble født i Oslo indre øst for 40-50 år siden og har kjørt drosje her i 10 år, jeg vet hva jeg snakker om. Jeg kjenner nok flere innvandrere enn deg.

At du har vanket i et nazimiljø som voldtok er noe du bør skamme deg over, ikke prøve å sette meg i en slik bås. Selv har ikke jeg sett en nazist siden 80 tallet.

Hvis jeg får gi deg et tips, som du prøvde å gi meg. Du bør lese hva folk skriver og motargumentere, ikke fordømme folk for hva du tror de mener, eller sette folk i bås for det har du virkelig ikke erfaring nok til å gjøre, du har akkurat bommet kraftig med meg.
Vis hele sitatet...
tror heller ikke du er noen nazist om det hjelper prøver bare forklare deg at er ikke bare svarte som voldtar
at du kjører taxi er vell foståelig at du ser mye men du ser vell mest negativt da de snille som oftest ikke er ute å lager bråk om natta heller
at du kjenner flere innvandrere en meg aner jeg ingenting om
at jeg vanket i et nazi miljø er vell ikke noe jeg gjore frivilig da jeg vokste opp i det men har alldri vert en del av det bare sett å observert noe jeg abselutt ikke skammer meg over
å ser heller ingen grun til å motargumentere på noe jeg er halveis enig i men å si de er trangsynt derimot står jeg for du virker da sletts ikke som du reflekterer over noe av det som blir sakt her
fordømmer deg heller ikke på noen måte da jeg ikke kjenner deg men mener fremdeles du burde reflektere mere over hva som blir sakt uanset om du er enig eller ikke
så for min del må du kjøre taxi til krampa tar deg å klore deg fast i egne trangsynte menger å ha en fin kveld vider nå tar jeg natta

ps:ser foresten at jeg formulerte meg feil da jeg sa tilknytning til niazi miljøet i forgje post mente vell heller kunskap
Sist endret av dildo-jonny; 16. februar 2012 kl. 04:29.