View Single Post
Sitat av dildo-jonny Vis innlegg
er veldig enig i mange av argumentene dine men ser også at du er ekstermt trangsynt å ser kun din egen side av saken å gidder hellr ikke reflektere over noe annet som har blit sakt her aner ikke hvor du kommer fra men hvet godt hva mijøer kan gjøre med virkelighets oppfatninger til folk har selv hat tilknytning til naze miljøet på 90 tallet å har bekjente med store navn innenfor boothboys foreksempel mange av disse er like trangsynte som deg å ser heller ikke vitsen med å diskutere mere om det siden du kun ser en side av saken mitt tips er få opp øynene å ikke døm alle men hellr sett som et standpunkt at alle må ta konsekvensene av handlingene sine norsk eller invandrer har ingenting å si er faktisk mange i dette nazze miljøet å som driver med voldtekt men det kommer aldri ut i media
Vis hele sitatet...
At jeg er negativ til at folk som kommer hit å bosetter seg utsetter befolkningen for kriminalitet gjør da vel ikke meg til nazist. Nazisme er en politisk ideologi og har ingen ting med hva jeg snakker om. Nazisme tar jeg fullstendig avstand fra i likhet med mine besteforeldre som bekjempet dem .

At du ikke diskuterer med folk som har et annet syn enn deg selv avslører ditt eget trangsyn.

Jeg ble født i Oslo indre øst for 40-50 år siden og har kjørt drosje her i 10 år, jeg vet hva jeg snakker om. Jeg kjenner nok flere innvandrere enn deg.

At du har vanket i et nazimiljø som voldtok er noe du bør skamme deg over, ikke prøve å sette meg i en slik bås. Selv har ikke jeg sett en nazist siden 80 tallet.

Hvis jeg får gi deg et tips, som du prøvde å gi meg. Du bør lese hva folk skriver og motargumentere, ikke fordømme folk for hva du tror de mener, eller sette folk i bås for det har du virkelig ikke erfaring nok til å gjøre, du har akkurat bommet kraftig med meg.