View Single Post
Sitat av pet Vis innlegg
Å voldta er en så sinnsykt forferdelig gjerning at jeg syntes det er vanskelig å beskrive!
Jeg syntes det er helt elendig og ikke minst synd at noen ser på det å voldta som en helt ok handling. Man hører spessielt ofte om utlendinger som gjør dette, men det som er viktig å huske på er at nordmenn voldtar de og! Jeg får inntrykk av at media ofte lager større overskrifter når akkurat utlendinger begår kriminalitet enn når nordmenn gjør det..

Jeg syntes det er vansklig å vite helt hva man burde tenke, men om disse tre drittmenneskene (voldteksmennene) hadde vært norske hadde ikke nettop denne tråden blitt lagd, right? Uansett så burde voldtekt bli satt enda sterkere i fokus hos politiet, og handlingen burde straffes hardt!-utlendinger eller ei!
Vis hele sitatet...
Hvorfor blander du inn nordmenn?
Det dukker alltid opp en eller annen krenket utlending når innvandringsproblematikk diskuteres. Problemet her er folk fra en annen verdensdel voldtar og raner norske borgere. Det er rasisme og hatkriminalitet noe du heller burde ta avstand fra med hele deg, skjønner du ikke at disse forbryterne setter deg i et dårlig lys.
Det å vrenge problemet rundt og peke på nordmenn kommer bare til å få forbryterne til å fortsette.