View Single Post
Igår ble en jente på 20 år voldtatt, slått halvt ihjel, knivstukket og voldtatt av tre utenlandske gjerningsmenn. Dette er nok en forferdelig voldtekt som desverre er blitt dagligdags i Oslo. Men jeg lurer på hvorfor er ikke denne saken nevnt i media i det hele tatt? Er det et forsøk på å dysse ned fremmedfientlige holdninger blant nordmenn? Jeg må si jeg blir rasende av norske politikeres naivitet.

Oslo er en utrygg by hvor voldtekter og drap er dagligsdags, samtidig som nyutdannede politi går uten jobb. Eldre blir stuet bort på gamlehjem med verre forhold enn det er i fengsel. Hvorfor skal det være slik at man blir automatisk stemplet som rasist bare man nevner begrensning i innvandring til Norge? Jeg mener innvandringen burde stoppe totalt og få orden på forholdene slik de er nå. Og jeg ser ikke meg selv som noe rasist. jeg flere utenlandske venner og vet at det finnes flere bra mennesker av våre nye landsmenn som respekterer våre verdier, men desverre veldig mange som ikke burde være her i Norge.

Oslos innbyggere burde fått organisert en eller annen form for borgervern siden det er alt for lite politi og jeg har liten tvil på at et 10 talls natteravner med Fabian Stang i spissen kan hindre kriminaliteten.. Beklager for langt innlegg.