View Single Post
Trådstarter
218
Oppdatering

Fysisk tilstand : 3 av 6
Psykisk tilstand : 2 av 6

Selv om det gikk bedre i går, er dagen i dag helt foirferdelig, fokuset er veldig dårlig, jeg skriver dette egentlig i smerte. Jeg har ikke orket å lage mat, så jeg har bestilt pizza. Har som vanlig tatt kosttilskudd, men akkurat nå føler jeg at verden raser sammen. Å løfte hånda er smertefullt, det er som å løfte min egen kroppsvekten. Dere vet når man sover på en arm e.a så klarer ikke blodet sirkulere ordentlig? Dette opplever jeg mye oftere i situasjoner hvor jeg ikke sitter ordentlig eller presser ubevisst på arteries.

Jeg har alltid et vindu åpen med frisk luft. Jeg føler meg kvalm med dårlig koordinasjon. Jeg blir veldig fort irritert og gjør mye dumme feil. F.eks flere ganger hadder jeg problemer med å gå gjennom et dør.

Skal forøvrig understreke at jeg har sluttet å kjøre bil + holder meg vekk fra øl.

Sitat av Lusekofte Vis innlegg
Slutt å forpest en ellers spennende tråd med slikt flisespikkeri.

Til TS, i hvilken grad har du en følelse av bevissthet i drømmen? Er du fremdeles fullstendig i drømmeland, eller virker det ikke fult så abstrakt?
Vis hele sitatet...
Jeg er nok ikke bevisst på at jeg drømmer. Det er helt vanlige drømmer, men jeg har hørt at etterhvert blir man mer og mer bevisst i drømmene

Sitat av dildo-jonny Vis innlegg
jovist har jeg det men kan fremdeles ikke si med sikkerhet at jeg har glemt 40%



ok så du kan gi meg et antal prosent drømmer du har glemt i løpet av natten med sikkerhet?

gir ingen mening har du glemt noe er det glemt husker du litt av det så har du fremdeles ikke glemt det helt eller?
Vis hele sitatet...
Hør her, hvis du er et menneske så vet du om situasjoner hvor du våkner og har glemt hva drømmen handlet om, men du vet at du drømte. Et helt vanlig fenomen. Det er også situasjoner hvor du husker deler av drømmene dine.

Søk can't remember dream på google. Anbefaler også en annen måte å få ut rage på