View Single Post
googlejunkie
Turbolego's Avatar
Trådstarter
Alright, da har jeg litt tid i helga til å fikse på dette prosjektet...

favicon: jeg har nå skrudd av "cloaked forwarding" på domenet finnvegg.no, slik at favicon funker, og folk kan dele linker til spesifikke tråder i forumet.

Jeg har fikset problemet med teksten og bakgrunnsfargen, men jeg har prøvd flere nettlesere i flere operativsystem uten å finne feilen med søkefeltet:

Firefox - Mac:


Google Chrome - Mac:


Safari - Mac:


Firefox - Windows 7:


Google Chrome - Windows 7:


Internet Explorer - Windows 7:


Firefox - Ubuntu 10.1:


Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre for å få cellen klikkbar.

Nvm. Fant løsningen på å gjøre cellene klikkbare:

Legg til " " bak hver kategori, f.eks: "Oslo" blir klikkbar med "Oslo         & nbsp;         & nbsp;         & nbsp;   "

Litt teit løsning, men det får funke intill videre...

Er det noen andre enn Jonta som har problemer med at søkefeltet er malplassert noe annet sted enn hvor det er plasssert på skjermskuddene mine?

Noen andre ting jeg burde ta fatt i før jeg begynner å mekke sammen en bildeopplaster og intigrere google maps / google street?

Alright, jeg har funnet en måte å legge inn kart fra google maps i tråder nå: finnvegg.no - changelog

Desverre er metoden noe tungvindt: brukeren må manuelt gå inn i google maps, kopiere iframe koden, klikke på "Show Rich Text" teksten i kommentar-verktøyene og lime inn iframe-koden.

Dessuten måtte jeg tillate "Raw format HTML" på forumet for å få dette til å funke, noe som kan by på problemer om noen finner på å poste no' skummel kode... :C

Skal se om det finnes enklere metoder og om jeg eventuelt kan filtre ut html-tags som jeg ikke ønsker på forumet, og et filter som bare tillater iframe-koder som begynner på "<iframe marginheight="0" marginwidth="0" src="http://maps.google" elns...