View Single Post
Sitat av Mith Vis innlegg
Hvorfor er det så dum sammenligning egentlig? Er du tiltrukket av alle som har innovertiss? Jeg er hvertfall ikke det og om det hadde vært en gutt eller jente som hadde tafset meg i skrittet mot min vilje tror jeg hadde vært rimelig uvesentlig.
Vis hele sitatet...
Den er dum fordi det finnes sammenligning som gir 10 ganger mer mening, og den nevnte jeg i førstepost (om en jente tok på deg). Om det er det samme for deg om det er en jente eller gutt tror jeg du er litt alene om, jeg syns værtfall ikke det. Av den enkle grunn at jeg meget mulig kunne vært tiltrukket av den aktuelle jenta, og jeg har derfor ikke noe problem med at hun "overgriper" seg på meg.

Sitat av Mith Vis innlegg
Det er ingen selvfølge at det er så stor forskjell når det er en person du aldri ville vært tiltrukket av overhode. Det er jo ikke om dama/gutten er fin eller ikke som avgjør om det er et overgrep.
Vis hele sitatet...
Det er ikke det som avgjør om det er overgrep, men utifra mitt syn vil jeg si at det har noe å si når det kommer til hvor ille du syns det er. Altså, mener du virkelig at du ville blitt like nedfor om det var Megan Fox, eller en random dude som gjorde det?

Sitat av lockhead Vis innlegg
Maaan, du har ingen grunn til å bruke den tonen der. Slutt å snakk piss om IQ osv, det er et fult gyldig spørsmål.

Klarer ikke du å se at noen kvinner reagerer på samme måte som du hadde gjort om en fyr tafset på deg, selv om de er hetrofile. Hva gir en gutt mer rett til å tafse på en passed out jente, enn til å tafse på en passed out gutt? Jeg synes ikke legningen/kjønn er hovedpoenget. Det er en seksuell krenkelse/overgrep, å det er bare ikke cool uansett.
Vis hele sitatet...
Jo jeg merker at de reagerer på samme måte, faktisk verre enn det jeg ville gjort om en homofil gutt tafsa på meg i søvne. Det har ikke noe å gjøre med hva som er mest "riktig", men hvorfor det er så stor forskjell på reaksjonene fra de ulike kjønnene..