View Single Post
Sitat av lockhead Vis innlegg
Se for deg dette:
Du våkner opp på fest av at en fyr driver å leker med kuken din.
Er det fortsatt greit eller hadde du klikka mongo?
Vis hele sitatet...
Jeg hadde klikket. Blitt temmelig forbanna. Men jeg hadde ikke fått livet mitt ødelagt og gått med psykiske problemer. Dette er også et svar til brukeren litt opp her som lurte på hvordan jeg ville reagert på å fått vite at jeg ble rævkjørt mens jeg sov. Hadde blitt eitrendes forbanna, men noe psykisk knekk hadde jeg neppe fått.

Nå snakker jeg om handlingen alene. Jeg kan tenke meg det ville blitt et sosialt baluba dersom folk visste om at en gutt hadde blitt rævkjørt på fest. Slikt kan eskalere til alvorlig mobbing, og det kan også gi psykiske lidelser. Så jeg tar forbehold om slikt, for slikt kan man aldri vite. Handlingen i seg selv, derimot, ville jeg nok ikke hatt noen videre -problemer- med. Selvsagt også med forbehold om at jeg ikke har blitt fysisk skadet i løpet av akten. Har jeg pådratt meg sykdommer, eller har fått revnet analen, eller annet, så blir det noe annet.

Men nå vil jeg understreke igjen at jeg er en veldig empatisk person, og jeg er vanvittig flink til å føle andres følelser. Det er derfor jeg uttaler meg spesielt om dette temaet, for dette er en av de meget få følelsene jeg virkelig ikke klarer å forestille meg. Det gjør meg dog ikke mindre omsorgsfull, og jeg har masse omtanke og respekt for alle medmennesker. Jeg har veldig gode holdninger og kunne som sagt aldri funnet på å forgripe meg på noen andre. Det jeg har skrevet som ser veldig kynisk ut, gjelder kun meg selv og overhodet ikke noe jeg forventer fra noen andre. Håper ingen får et kjipere bilde av meg som person etter at jeg deltar i denne diskusjonen.