View Single Post
Sitat av DumDiDum Vis innlegg
Hadde det vært digg hadde jeg nok latt deg fortsette, men hadde ikke returnert tjenesten. Hadde det ikke vært digg hadde jeg bedt deg stoppe, muligens litt krasst hvis jeg trodde det trengtes.

.. hadde ikke samme holdning før vet jeg, men av en eller annen grunn blir jeg jævli ofte forsøkt sjekka opp av homser (som kan være veldig, veldig direkte.. lurer på om det er skjegget, rufsete hår og blå øyne de liker) så har blitt jævli mindre prippen nå.. blei lei av å bli sur på folk som gikk over grensene mine tror jeg
Vis hele sitatet...
Okei, så du ser det ikke på som et grovt overtramp, det å bli befølt/tafsa på/whatnot uten din samtykke?

Jeg godtar ikke sånt hvertfall. Jeg hadde nok ikke anmeldt gutten dersom han på fest prøvde litt ekstra hardt. Men jeg hadde nok latt han få vite at det ikke var ok. Jeg er såpass kjerring at jeg tilogmed hadde sladra til noen av se store, sterke kompisene mine (dersom de var på samme festen), om denne fyren. Dersom han ikke gav seg, selvsagt.

Det skal sies at det er lenge siden jeg har vært i slike situasjoner, da jeg har hatt kjæreste i 5år.

Noen episoder på byen hvor en hånd plutselig befinner seg på puppen/rompa mi har det jo vært. Men de løser man fort ved å snakke til fyren. Kun én fyr jeg har smelt til med en flaske. Han tok ikke de tre "neiene" mine og endte med å få øl over seg i beste Kaizers-stil, og til slutt glasset. Heldigvis så bartenderen hele episoden, og kastet han ut.