View Single Post
Waff
Wolfe707's Avatar
Trådstarter
666
Sitat av frank_l Vis innlegg
Leser kompisene dine denne tråden mon tro?
Vis hele sitatet...
Godt mulig ettersom Loke og Odin begge har brukere her på forumet Men det gjør meg ingenting. Jeg har ingen hard feelings på noen måte, og har aldri fått noe signal om noe negativt fra ham heller

Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Såe jeg lurte på om du kunne utdype litt mere av din mentale" styrke" fordi du hadde andre personlige faktorer jeg kjente meg igjen i Ja, ble veldig OT nå, men ADHD shiten gjør meg mere en midddels impulsiv xD

Noen fremtidige planer om andre psykadelliske ting?
Vis hele sitatet...
Tja, jeg er veldig mentalt oppegående, relativt intelligent, tenker mye på filosofiske ting ved livet og funderer meg blå på ting ofte Jeg har dog en mistanke om at jeg la for mye i det før jeg gikk på selve trippen. ALtså, at jeg tok det altfor seriøst og tenkte altfor hardt på hvordan det ville bli osv. Men noe som kanskje også var utløsende var at jeg lenge har lurt på - siden jeg tenker veldig mye og prøver å analysere meg selv - om jeg ville være en av de som klikker av å trippe. Jeg hadde hele tiden før trippen en liten frykt i bakhodet for at jeg ville være en av de som har noe latent liggende.

Håper det var relevant nok svar

Sitat av lex123 Vis innlegg
Veldig spennende og interessant lesning! Jeg syntes det var veldig spennende med hvordan du "stemplet" personer under trippen, og spesielt hvordan "Loke" påvirket trippen. Jeg tror oppførselen hans var det som satte i gang det som skjedde helt på slutten, men man vet aldri, det er sikkert mange andre mindre faktorer som bidro på hver sin måte.

Jeg syntes du handlet veldig rasjonelt under situasjonen. Man vet aldri hva som kan skje når man eksperimenterer med sin egen psyke på den måten og du forble fredelig selv når alt var på det værste.
Vær heller stolt over at du taklet situasjonen så bra
Vis hele sitatet...
Tusen takk!