View Single Post
Waff
Wolfe707's Avatar
Trådstarter
666
Sitat av aricz Vis innlegg
Nice man! Flottings at du gidder å ta deg tid til å dele.

Forstår sinnet ditt du har mot Loke. Han oppførte seg ikke bra. Men sånn er det, ikke alle som er like bevisst og forstår hvor sensitive noen kan være. Han mente sikkert ikke noe vondt med det.

Good luck with life!
Vis hele sitatet...
Tvert imot, jeg er ikke sint på Loke, og var det vel egentlig aldri heller. Kanskje litt irritert da jeg "innså" at ting gikk galt mye pga ham, men vi er fortsatt gode venner. Og han er ingen dårlig fyr, men ble veldig selvsentrert og krevende under turen, noe som ikke blanda seg så godt med meg

Sitat av TheGloryHole Vis innlegg
Det faktum at du systematiserte vennene dine inn i så enkle kategorier var noe jeg likte veldig godt. Du kan ikke skrive et lite innlegg om alle "æsene"?
Vis hele sitatet...
Selvsagt kan jeg det

ODIN
En veldig bra kar. ble kjent på folkehøgskole. Av typen som er grei mot alle og sjeldent byr opp til krangling eller konflikt, heller en som bidrar til gode løsninger. Han er den av oss som har prøvd mest; MDMA, LSD, hasj og flere andre ting jeg ikke husker. Han og Loke er bestevenner, noe jeg synes er veldig gøy ettersom de på mange måter er motsetninger av hverandre Han var den eneste som kjente Heimdall fra før, de er barndomsvenner.

HEIMDALL
Som sagt, kjenner ham ikke godt, men han slo meg umiddelbart som en bra kar. Litt stille av seg, krever ikke mye plass, men har bare godt å si om folk. Han utpekte seg som en flott tripp-partner, bl.a. gjennom meditasjonen vår og da han pratet til meg inne på soverommet da jeg bæda. En rolig og ganske spirituell kar som har bodd noen år i Kina, noe vi alle syntes var veldig stilig

THOR
Min nærmeste venn i gruppa. Han er an avslappet, intelligent fyr som bare vil ha det bra. En livsnyter, men dessverre med en litt avhengighets-personlighet. Hadde aldri prøvd annet enn alkohol før folkehøgskolen, men havnet der på rom med skolens største hasjrøyker, og det endte med at han røyka hver dag selv. Etter skolen flytta de sammen, fortsatte å røyke, slutta å jobbe og endte på tunge medisiner før han endelig tok amfetamin og ble tvangsinnlagt etter noen ganske "livlige" episoder. Han er en virkelig god venn og en flott samtalepartner, og jeg savner ham veldig. Han er ute av sykehuset nå, men bor ganske langt unna meg, så vi ser hverandre ikke så mye mer, dessverre. Sorry, ble liutt avsporing der

LOKE
Han dere fikk mest beskrivelser av. Det er nok lett å se på ham som en dårlig venn og en drittsekk etter rapporten min. Jeg tror kanskje jeg fokuserte litt for mye på bad trippen? Anyways, han er veldig intelligent, en "alpha male" som ofte styrer gruppa han er i. Veldig selvsikker adferd, til tider arrogant, men veldig morsom å henge med. Han liker å "teste" de han er med, og jeg har lært å møte ham rett-på når han gjør det, vise at man ikke er truet av intelligensen hans. Utover det er han lojal mot vennene sine, utrolig morsom å være sammen med, kreativ og relativt politisk engasjert (Høyre). Opplevelsen med ham under trippen gjorde ikke at vi mistet kontakten eller ble uvenner på noen måte, det var aldri noen form for klinsj i det hele tatt. Jeg kan godt trippe med ham igjen også, for feilene som ble gjort var mine. De andre taklet Loke helt fint, problemet mitt var at jeg bevisst valgte å passe på ham, noe som gjorde at jeg fikk veldig mye oppmerksomhet av ham. Neste gang kommer jeg rett og slett bare til å la ham holde på og fokusere på å gjøre min egen greie

Håper det var en grei beskrivelse