View Single Post
Ingenting av dette er ment som moralpreken, heller bare advarer da jeg ikke unner noen og lande "heltpåtryne" og få varige men av dette..

Ingenting som skrives anbefales men er man allerede der så er det info4u.

Bruker Diazepam (Valium/Stesolid) på nedtur etter fest og om du er uheldig og tar en litt for stor liner. Faktisk digg rus av og dosere litt for høyt på pepper for og så hive innpå en Valium for og roe det litt ned.. Jeg opplevde denne rusen veldig lik cola men har aldrig hørt dette så kanskje bare meg?
Ikke prøvd ut i festsammenheng though, bare hverdagslig uten alkohol i bildet.

Valium gjør så du får den "første øl i syden" følelsen. Nesten som man bokstavelig talt føler at nakkemusklene sovner av etter crazyfuck natt på pepper.
I edru tilstand så blir jeg bare trøtt, thats it..really..
Men håper du allerede har kunnskap om benzo, hvis ikke les deg nøye opp før du propper i deg mye av disse sakene. Abstinenser på disse etter lang tids bruk er syke....SYKE! Virker som dette er veldig individuelt da noen ikke sliter men av egen erfaring så er det ikke lurt og være naiv på disse.

Ingen erfaring med kork men skal prøves om jeg en gang orker å lete etter det, høres ut som kjedelig rus men kanskje blir man overrasket?

Amf er som å la en bil stå på tomgang med murstein på gasspedalen, for og så se på hvor lenge motoren holder..skjønner?
Gira som faen og prater altfor mye piss, man har kontroll under rusen men du er bare en duracell kanin med bizarr tankegang.. Dette forsvinner med mye for mye bruk, ender bare opp med og lure på om du er rusa eller ei om man drar det altfor langt.

Håper dette gikk inn det ene øret og ut det andre og du heller fortsetter med vanlig festing som 95% av befolkningen klarer og fortsatt ha det kjempegøy!

Men er på vei til kraftig nedtur her etter en lang dag på jobb så knasker helt uansvarlig innpå en valium jeg, takk for meg!

Sorry doublepost men prøvde Alk/amf/benzo hjemme en gang, finner fortsatt syke ledetråder om hva som foregikk den natta hjemme i form av bitemerker på rare ting og skrapemerker under stuebordet. Gjør deg bare mongis, styr unna..
Sist endret av Heltpåtryne; 3. februar 2012 kl. 04:19.