View Single Post
Waff
Wolfe707's Avatar
Trådstarter
666
Sitat av Choobe Vis innlegg
Bra skrevet rapport, jeg leste hele, du skriver på en måte som gjør at man ikke mister interessen (i hvert fall ikke jeg )

Bad-trips er ikke noe gøy, har du i ettertid fortalt Loke hvordan det føltes at han oppførte seg sånn?
Vis hele sitatet...
Rett etter trippen lot jeg det ligge, vi diskuterte så vidt hvorvidt telefonen til dama hans og det med hundekommandoene hadde skjedd. Ville ikke ødelegge den gode stemninga.

Det var først senere at jeg luftet det med oppførselen hans. Men han er ingen dårlig fyr, det var bare noe som skjedde da, og det har på ingen måte ødelagt vennskapet vårt eller noe slikt Jeg gjorde som sagt en stor feil ved å ikke "drite i ham" når han ble litt kjip

Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Mener du at å ta det 5 stykker var for mange, eller var det passe?
Vis hele sitatet...
Jeg synes antallet var helt fint, null problem der. Eneste "problemet" var at jeg ikke passet mer på meg selv Fire av oss var veldig close, og Heimdall er en kjernekar, så han klikka fint med alle umiddelbart!

Sitat av Vyrdrim Vis innlegg
Flott rapport med god bruk av avsnitt, likte oppdelingen veldig godt. Lengden er bare et pluss når du skriver såpass bra!
Kp til deg!
Vis hele sitatet...
Takk! Jeg prøver å vise god skikk, for det er så jækla slitsom med walloftext :P