View Single Post
Sitat av FlipMcFlop Vis innlegg
Litt off topic, men føler at dette passer inn i tråden:

Hvordan ser leger sånn generelt på at pasienter misbruker benzo de har skrevet ut? Jeg har sagt til legen min at jeg har et moderat forbruk og er forsiktig fordi jeg vet hvor ille det kan gå, men hver gang jeg får en ny resept spiser jeg 7-8x dosering sammenhengende til det er tomt... Dilemmaet her er jo at jeg er redd for å ikke få noe som helst hvis jeg innrømmer et slikt bruk, men jeg trenger den "pausen" fra de vanlige dagene mine.
Vis hele sitatet...
Det som betyr mest for dem er at de ikke må skrive ut mer enn hva som fylkeslegen måtte "godta"og se som ok...det er første prioritet,de har ensjef de også
Noen bryr seg kanskje om at du spiser mange på en gang..jeg hadde en som brydde seg VELDIG om hva jeg spiste,men når jeg sa jeg kjøpte morfin tabletter å brukte i sosiale sammenhenger iblandt og at jeg hadde kontroll sa han at han syntes det var ok,og at det virket som jeg hadde god kontroll på dette.............helt ok,sålenge HAN slapp å skrive dem ut selvsagt,da haddet det ikke vært ok

Trenger du litt mer burde du heller prøve å spe på litt fra andre steder...ect kjøp fra nettet ect,finnes en del halv-benzoer fra europa som er ganske ok,noen av dem står ikke på dop listen vår heller