View Single Post
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av zx4r4 Vis innlegg
Dere som snakker om artisters inntekter.... Man tjener rundt 93kr minuttet paa NRK P3(?). Hvis du har en topphit, saa blir den spilt i snitt 24 ganger per uke, og det bare paa en radiokanal. Tenk deg at sanger varer i 3 minutter, og at laata ligger paa topp i mange uker. Blir litt penger av det etterhvert, hvis du tenker paa hvor mange radiostasjoner som finnes.
Vis hele sitatet...
Dette betviler jeg sterkt. Kilde?
Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
Dude, er for trøtt til å joine en fuckings flisespikka qoute-fest nå
Vis hele sitatet...
Da kommer du tilbake når du er våken nok.
Skal du argumentere for at sider som thepiratebay hjelper artister må du/dere komme med bedre ting enn "complication"-torrents som absolutt ikke er en stor greie.
Vis hele sitatet...
Folk har kommet med bedre ting.
Krever du kilder på det er du en douche.
Vis hele sitatet...
I likhet med alle andre her som har bedt om kilde? Det må da være ekstra fornøyelig å gni inn hvor rett du har ved å komme med kilder som underbygger påstandene dine, særlig om det er så åpenlyst du ser ut til å finne det.
Sitat av SleekMinister Vis innlegg
Hvis fildeling var ulovlig, hadde jeg aldri kunnet dyrke den lidenskapen jeg har til musikk nå. Jeg hadde også hatt et helt annet verdenssyn.
Vis hele sitatet...
Jeg antar at du med «fildeling» mener t.d. «laste ned et musikkalbum av Artist X via The Pirate Bay».

Hvor har du det fra at dét er lovlig?
Innfør borgerlønn, noe som det er mange andre gode argumenter for også, og la de artistene som er ute etter profitt tjene det inn gjennom konserter. Ekte kunstnere bryr seg ikke om penger.
Vis hele sitatet...
http://en.wikipedia.org/wiki/No_true_Scotsman
Når det kommer til film så blir det litt annerledes da det krever dyrt utstyr. Staten kan, og burde, opprette et system modellert etter biblioteker. Åpent for alle.
Vis hele sitatet...
På bibliotekene jeg har vært på, finnes det musikk. Og filmer. Og lydbøker.

Eller tenkte du på utlån/leie av utstyr?