View Single Post
Sitat av Løken92 Vis innlegg
Bra, man kaller noen mørkhudede neger, skal man banke fyren som kalte mørkhudede neger. Det er uskreven regel mellom mørkhudede. Black power. Sossegutten er rasist som faen.
Vis hele sitatet...
En historie har alltid to sider.

Opprinnelig innlegg sier han hang sammen med folk som bare drev å køddet.
Så tror du på at en sossegutt, med to damer, kommer med rasistiske ytringer til èn person (i et gjeng på 5 stk), sånn uten videre?

Jeg tror sannheten nok likner med på at
- Mørkhudet gutt kommer med sexistiske bemerkninger til hvit gutt med to jenter på slep.
- Hvit gutt kaller mørkhudet gutt for neger.
Gladvold starter, der 5 stk banker på en person.

....eller så kan vi kjøpe historien om at blekansiktet kalte gutten fra Afrika for neger.

Sitat av Hydrogen Vis innlegg
Jeg har en kompis, nordisk mester i kampsport! Han har fintet ut politiet flere tusen ganger på gata, og stakk i fra avhør flere ganger, hoppet ut fra 3-6 meter ut fra vinduet! Og ikke nok med det så har han rømt fra fengsler osv her i norge lett som en plett!

Han har lekt katt og mus med politiet i hele sitt liv, banket dem opp osv flere ganger.

Er politiet så dårlig trent?? Eller så må det være at han kompisen min er 100 ganger bedre trent enn dem?

Disse avisene står det litt om han, litt moro og se hvordan han lurer dem

Han måtte desverre amputere begge beina til slutt!
Vis hele sitatet...
Full av anabole steroider og alvorlige psykiske problemer, en fare for samfunnet - og slikt ser du opp til?
- Dette er en drapsmann waiting to happen.
Politiet skulle hatt hjemmel til å organisere et skikkelig Boney & Clyde-bakhold for sånne folk, der de blir pepret med 184 stk helmantlede kuler, stoppet, en gang for alle.

Forøvrig morsom tråd, kremen av Norsk ungdom.
"Vi hadde ikke gjort noe annet enn å drekke noe bøffa øl og tatt en tjall......og hadde en del gram på oss, etter at vi hadde rana hu gamle kjærringa, stjælt en bil og kjørt i fylla......hvorfor skulle de ha tak i oss liksom" ?

Hahahahaha, jeg hånflirer av denne tråden faktisk