View Single Post
Jeg er relativt fornøyd med komplett, men jeg har opplevd at varen som egentlig var på lager plutselig blir utsatt et par dager, for så å bli utsatt enda en uka. Automatisk kansellering av ordren for min del også. Nå har jeg verken hatt feil med komponenter eller trengt råd til kjøp av komponenter, så akkurat den delen kan jeg ikke svare for.

Det jeg dog likte dårlig var unnskyldningene jeg fikk når hovedkortet jeg bestilte til stadighet ble utsatt. Personlig driter jeg langt i om det er et leveringsfirma som ikke holder fristene, om produsentene ikke produserer nok til å dekke behovet, eller om det rett og slett er komplett som er trege. Konklusjonen er den samme uansett: jeg får ikke produktet jeg har betalt for - som er oppført som "på lager" på deres hjemmeside. Eventuelt "på lager om 2 dager".

Når de skriver at varen er på lager om to dager, forventer jeg at den blir sendt innen disse to dagene, som de har reklamert for. Når det viser seg at dette ikke stemmer, og de skylder på alt mulig annet, blir jeg irritert. Da får de heller skrive 2-7 dager, istedet for å bedrive noe jeg karakteriserer som lureri. Dette gjelder dog mange nettbutikker, ikke bare komplett.

Reklamere for et «best case scenario» når det kommer til levering er sleipt.