Tråd: Poker
View Single Post
Trådstarter
603
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Nice! Klarer ikke å komme meg over 40 dollars-kneika. Har vært fast rett under 40 i flere dager nå, og det er jævla irriterende. Har dog begynt å spille to bord om gangen og merker at det ikke blir like kjedelig, men kjipt å gå på bad beat på det ene bordet og tape alt for så å tilte på det andre bordet.
Gikk all-in med AA inatt, endte opp mot en 33, 3 kom på floppen og ingen A til hjelp. Tilta hardcore, men klarte å roe meg ned og endte opp på en 3plass på det andre bordet jeg spilte på

Spiller du mye egentlig? Høres rart ut at du klarte å komme deg så JÆVLIG fort opp! Spiller du bare 1,5$ 9man sng's eller?
Vis hele sitatet...
Vet ikke om jeg tørr å nevne hvordan jeg spiller nå, skrev det i ett innlegg ovenfor; jeg spiller helt RÆVA, har spillt de 2-3 siste dagene på 0,10$/0,25$ cashgames (jeg vet, jeg fortjener en stor slap i fjeset )

Grunnen er at jeg har null tålmodighet når det gjelder cashgames med små stakes/innsatser
Jeg vet ikke om jeg skal begynne å grinde safe på 1,5$ eller 3,5$ (i drøyeste laget) 9-spillers SNG'er nå, eller om jeg skal prøve å komme meg opp på 100$ usikkert og starte med en gang på 3,5$ 9-spillers SNG'er.

Men jeg klarer meg faktisk ganske bra hittil, så lenge jeg velger bra bord og setter meg godt inn i spillet.

Btw, hva heter du på PokerStars Skeetonez? Jeg heter Antaeüs

---------------------------------------------------------

Edit:

Jeg sleit faktisk på 40$ kneika jeg også :S

Hvor lenge har du spillt SNG'er?
Kanskje det er på tide å starte med cash-games igjen? Jeg slet etterhvert med SNG'er, noe jeg tror skyldes motivasjon og tålmodighet på SNG'ene (ble vel litt ensformig med bare SNG'er). Jeg spilte bra og tjente inn litt når je begynte med cash-games igjen =)
Sist endret av Azarat; 17. januar 2012 kl. 21:02.