Tråd: Poker
View Single Post
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Du blir BronzeStar med en gang du spiller en hånd med ekte penger. Så blir man SilverStar når man har tjent 750 VPP på en måned. Og du får 5,5 VPPs per dollar du raker. Det vil si at dersom du spiller 20 stk $3,50 SnG ($3,11 + $0,39 - hva er det for noe latterlige, nye greier?? ) så får du 5,5*20*0,39 = 43 VPPs.

Det er forresten ikke alle som har lyst å vise den ene, lusne stjerna si. Som sagt har ALLE motspillerne minst det samme, så det er liksom ikke noe spesielt med å vise den ene stjerna.. Jeg har min skjult, for å si det sånn!
Vis hele sitatet...
Haha, har alltid trodd at jeg fikk den ene stjerna fordi jeg faktisk var litt god. Fant nå ut at bronsestjerne får man så lenge man har spilt med penger i det heletatt, så fjerna den nå.

Azarat, veldig enkelt å sette opp games for feks freak. Trykk på home games og lag en gruppe, inviter de du vil ha med og sett opp et spill. Jeg har dog veldig svak bankroll i forhold til det jeg burde ha (35$, og spiller 1,5$ sng's når jeg burde ha 60 dollar for å spille 1,5$ sng's). Så frem til jeg har fått spilt med litt opp så orker jeg ikke være med på noe