View Single Post
Synes det virker litt tungvindt. Jeg vil gjerne snakke direkte med, - og ha kontakt med sjåføren som skal hente meg. Tror det kan bli mye surr med dere som mellommenn.

Hvis jeg ringer deg for å bestille kjøre fra a til b; du ringer en sjåfør, og han sier: "ok, er der om 20." Du må ringe meg for å fortelle at sjåføren er der om 20, og bekrefte at jeg i det hele tatt får kjøre. Så kommer det plutselig masse folk til a, og vi bestemmer oss for å bli der. Jeg må ringe deg for å fortelle at du må ringe sjåføren og si at han ikke trenger å komme allikevel. Virker veldig tungvindt med kun ett nummer.

Hele cluet med pirattaxi går jo bort hvis dere skal gjøre dette. Greia med pirat er jo at folk gjerne tar en svipp for 100-200 kr, istedet for 500 kr for taxi. Nå skal plutselig du og vennen din også ha betalt for å sitte og organisere alt dette, og piratene må da også øke prisene. Folk vil da finne piratpirat, som har skrevet på facebook at de kjører, og ikke gjennom deres "firma," i og med at dere har blitt tvunget til å øke prisene for at dere i det hele tatt skal ha noen fortjeneste.
Sist endret av noerandom; 15. januar 2012 kl. 13:00.