View Single Post
Nietzschelist
kn^tte's Avatar
Trådstarter
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Hvorfor skal det at noe er "naturlig" indikere hvor trygt det er?

Jeg ville aldri gitt DMT til en person som aldri hadde opplevd noe som helst psykedelisk stoff før, om jeg først hadde vært i en slik situasjon ville en mild dose psilocybinholdig sopp vært det beste valget.

Vi har regler mot å direkte anbefale folk å innta rusmidler, så jeg vil anbefale kompisen din og eventuellt deg om å lese dere opp på de stoffene dere finner interessante. Rapporter, teknisk data, alt dere kommer over, før dere tar et valg om å innta et psykedelisk stoff.
Vis hele sitatet...
Takk for svar!
Det han mener med naturlig er at siden dette stoffet produserer seg selv i hjernene våre, er det noe som er naturlig i våre hoder. Han vil bare forsterke et stoff som allerede er der, gi det en liten "overdose" og se hva som skjer.

Teller ikke Weed som psykedelisk stoff da? Han fikk jo "halliser".
Men jeg tenker også at han bør prøve noe sterkere enn weed før han begir seg ut på DMT.

Han har dog lest seg opp og ned i mente om DMT.
Han skal også ha prøvd å framstille stoffet/få en plante til å gro.
Han har lest såpass mye om stoffet at han vet at det er det eneste stoffet han kunne tenke seg å prøve, fordi han kjenner til virkningene det gir, de kjemiske koblingene og hvordan det i det hele tatt fungerer i hjernen.
Sist endret av kn^tte; 7. januar 2012 kl. 12:23.