View Single Post
Dott i øret.
stagg's Avatar
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Du trenger ikke å være drittsekk, vet du.
De fleste føler det ikke første gangen, jeg skulle kanskje skrevet på det på første posten.
Ønsker du at jeg skal basere ting jeg sier på deg? Greit.
"Stonere er jo drittsekker, Stagg ønsker ihvertfall å bli opplevd som det og han ønsker at folk skal basere seg på han. Jada, han synes deet er greit jeg sier det, han ba meg om å være han personlige følelseskoordinator".

Prøver ikke å være barnslig, men jeg takler virkelig ikke frekke folk.

Som min venn Kamuflarne akkurat sa til meg: "hvis en person hadde satt seg ned med oss og bongen for første gang så skal jeg love deg at han hadde blitt rimelig borte".

Jeg virker butthurt og trollet.
Vis hele sitatet...
Drittsekk? Om du oppfatter det jeg skrev til deg som krenkende så beklager jeg det Per. Men såpass bør du tåle da du presterer å si at jeg juger.

Jeg sier at jeg ble ruset første gangen jeg røykte cannabis, så kontrer du med at man ikke blir ruset første gangen man røyker. Hvordan mener du at jeg skal oppfatte det? Om jeg opplevde en rus første gangen jeg røykte. Svaret jeg ga deg la du fint opp til selv.

Hadde du formulert deg slik du mener du skulle på første posten, så hadde jeg aldri vært noen "drittsekk" mot deg. Er fult klar over at enkelte ikke får rus første gangen de røyker, men jeg var ikke en av dem.

Igjen, beklager om du oppfattet det jeg skrev til deg som krenkende. Var absolutt ikke det som var intensjonen.