Tråd: Poker
View Single Post
Trådstarter
603
Sitat av noy Vis innlegg
Hm, det er nok det som har skjedd meg den siste tiden. Det blir for enkelt å lese en passiv spiller i lengden og de skifter til loose aggressiv for å stjele pottene. Pleier som regel å tilte da jeg, tålmodigheten forsvinner når jeg ser pottene blir stjålet. Min største feil er at jeg lett skifter over til loose aggressive spillerstil når jeg først tilter og det ender med at jeg blir et lett bytte mot haiene. Det var i grunn derfor jeg skiftet til den passive spillerstilen men jeg varierer, dog jeg nesten alltid spiller passivt på 1-bordsturneringer (som jeg så å si aldri spiller mer).
Vis hele sitatet...
Det er ikke så lurt å spille passivt sent i turneringen/bobbla, da du lett blir overkjørt av store raise/re-raise og blir stjelt fra blind'sene og ender opp med å gå all in pga. blinds vs stack ratio med dårlige kort. - så om du da har en liten stack i forhold til den største stacken på bordet er det vel nesten bare å gamble med brukbare kort - http://www.anskypoker.com/images/BBStartingHands.jpg

Etter min lille poker-erfaring er det lurt å starte med å være litt mer tight-aggressiv før bobbla så du slipper å komme i denne knipa.
Sist endret av Azarat; 1. januar 2012 kl. 22:22.